הטרנד הבא: אופנה צנועה

אופנה צנועה היא טרנד שכדאי לך לנסות אם את מחפשת משהו שונה.
אופנה צנועה הפכה לנושא חם בעולם עיצוב הבגדים והמותגים המובילים ביותר – דיור, פראדה, גוצ’י, בורברי, סלין וולנטינו, השיקו קו אופנה של בגדים צנועים.

נשים רבות מחפשות בגדים צנועים, אופנתיים ונוחים.
מה יותר שיקי ונוח משמלה? שמלות צנועות מתאימות לכל מקום או אירוע, בין אם ליום יום או בין אם לאירוע.

6 שמלות שנלבש כשיגיע הסתיו

יש כל כך הרבה מה לאהוב בסתיו: לראות את עלי העץ הופכים לכתומים ולקנות בגדים חדשים לסתיו.
העונה הנעימה מגיעה, ואנחנו מוכנות לאמץ את מזג האוויר עם שמלות לעונה החדשה.

שמלת סוודר שיקית ונעימהשמלת סוודר מעוצבת ללא מאמץ, נוחה ללבישה שתחמם אותך כשהטמפרטורה יורדת. אפשר לשלב עם זוג נעלי ספורט, סניקרס או מגפונים.

שמלת מקסי סתיו – שום רשימה של בגדים לסתיו לא תהיה שלמה ללא שמלת מקסי. טרנד העונה הוא שמלות מקסי צפות, בהדפסים מפנקים או בדוגמאות גדולות ונועזות.
הטיפ שלנו: שמלה זורמת ומדורגת במותניים עם חגורת עור דקיקה, לצללית מחמיאה אך צנועה. הוסיפי זוג מגפונים לתלבושת הסתיו המושלמת שתוכלי ללבוש בכל מקום בעונה זו, החל מבראנץ ועד למסיבה.

אפודה סרוגה – מחפשת דרכים נוספות ללבוש את בגדי הסתיו שלך? הוסיפי אפודה סרוגה מסוגננת ורב תכליתית לארון שלך.
המגמה של העונה, היא לבישת שכבה מעל כל תלבושת. פשוט לבשי אפודה על שמלת מקסי פרחונית או חולצה לבנה קלאסית.

חולצת משובצת קלאסית & ג’ינס חצאית – מי לא אוהבת את החולצה המשובצת הנצחית? אנחנו לובשות את הסולו שלנו כחולצה, מעל טי, ואפילו מתחת לשמלות וסוודרים.
זה היצירה האולטימטיבית שמתאימה לכל דבר. למראה נינוח ועם זאת משולב יחד, הכניסי את החולצה לחצאית ג’ינס והתאימי עם מגפונים.

שמלת ג'ינס

שמלת מידי טרנדית – את צללית הקיץ לעונה החדשה. שמלת המידי היא כל כך נשית, בסגנון חליפות, עם מחשוף מרובע, שרוולים וחצאית זורמת ומדורגת.
כדי להעניק לסגנון זה עדכון בהשראת סתיו, שלבי שכבה של סוודר ארוך סרוג או סוודר רופף וחגורה במותניים, שיוצרים צללית מחמיאה.

השמלה לסתיו – גוון עונתי? רצועות מתכווננות? יש כיסים? שמלת אוברול היא אחת מפריטי הסתיו הצנועים ביותר העונה.
החצאית והרצועות המתכווננות ישמרו על תחושת נוחות ומראה אופנתי לאורך כל הסתיו. פשוט הוסיפי סוודר מתאים מתחת כדי לסיים את הלוק.