גם אם ממש לא סבלת להזמין אונליין כנראה הקורונה דחקה אותך לפינה

בואי ניהיה כנים לרגע, אונליין זה סיכון.
את לא מרגישה, מודדת ממשמשת. את לא מריחה את הבגד (כן יש כאלה) ואת לא בודקת את איכות התפרים.
אז איך בכל זאת אפשר להזמין אונליין ולהישאר בחיים?

קודם כל צריך לדעת שכשאת מזמינה אונליין את לוקחת סיכון, אז בואי נהפוך אותו לסיכון המחושב ביותר שאפשר.

נתחיל בחברה שהחלטת להזמין ממנה-
• אם את רוצה לצמצם סיכונים הייתי ממליצה לך להזמין מעסק שקנית ממנו בעבר או ששמעת עליו המלצות ממקור ראשון.
לא שמעת המלצות? זה בכלל לא אומר שהוא לא רציני. יכול להיות שזה עסק חדש ונפלא שפשוט לא הספיק לצבור לעצמו הרבה לקוחות.
את יכולה ליצור קשר עם בית העסק ולראות האם עונים לך שם בכלל, ולשאול שאלות קצרות שיעזרו לך לעמוד על טיבו. את יכולה להתייעץ לגבי מידה/ צבע, את יכולה לברר על מדיניות המשלוחים ועל תנאי ההחזרה. כך תוכלי לזהות האם מהצד השני נמצאת נציגה סבלנית עם תודעת שירות גבוהה.

דקלה קליין Dikla Klein
דקלה קליין Dikla Klein

הייתי מעדיפה לרכוש מבית עסק שנותן לי מענה בטלפון/ בוואצפ לפני הרכישה.
בכל זאת לא מצאת המלצות? הנה כמה שאלות שיכולות לעזור לך:
• תסתכלי על האתר- מה הוא משדר לך?
הצילומים של הבגדים נראים מקצועיים או חובבניים?
• מה הרושם שאת מקבלת על בעל העסק- האם הוא לוקח את העסק שלו ברצינות?
האם הוא לוקח את הלקוחות שלו ברצינות?
• האם כתובים באתר באופן בולט ונגיש פרטי התקשרות?
שימי לב לפרטים האלה, ותרגישי את הבטן שלך. האם את רגועה? האם את מרגישה שאת יודעת בדיוק מה את הולכת להזמין?
אם סימנת וי על הכל זה נהדר. אבל יש עוד דבר קטן וסופר קריטי שכדאי לקחת בחשבון. אפרט עליו יותר בפרק הבא